کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9166 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/12 | اعضاء: 316412 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سهام اپل دارد قیمت خود را از دست می‌دهد

به گزارش سافت‌گذر ؛ قیمت سهام اپل همچنان برای چندمین ماه متوالی کاهش پیدا می‌کند و بسیاری سرمایه‌گذاران سهام خود در این کمپانی را فروخته‌اند. اما آیا عملکرد اپل در ماه‌های آینده به داد این کمپانی خواهد رسید؟

 

در طول سال گذشته تخمین‌های بسیار زیادی در این‌باره زده شد که قیمت سهام اپل تا چه میزان بالا خواهد رفت. تحلیلگران عاشق طرح پیش‌بینی‌هایی کنند که هیچ‌کس آن‌ها را درباره‌شان بازخواست نمی‌کند. برخی از این تحلیلگران پیش‌بینی کردند که قیمت سهام اپل از 1000 دلار هم عبور کند و حتی به 1500 دلار برسد؛ اما متأسفانه به نظر می‌رسد امروز دیگر از این خیال‌پردازی‌ها خبری نیست.

سهام اپل در سه ماه گذشته مسیر خطرناکی را در پیش گرفته و قیمت سهام این کمپانی از 700 دلار به 490 دلار رسیده است؛ و این کاهش قیمت به نظر نمی‌رسد تمام شدنی هم باشد، چرا که همین الآن که این مطلب را می‌نویسیم، سهام اپل در حال کاهش 2 درصدی است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ تا چند روز دیگر دلایل و میزان کاهش درآمد اپل از فروش محصولات خود مشخص خواهد شد؛ آیا این کمپانی بالأخره رقابت در بازار را به کمپانی‌های دیگر واگذار کرده است؟

دلایل زیادی برای کاهش شدید قیمت سهام اپل (شدیدتر از بسیاری کمپانی‌های دیگر) ذکر شده است: از فوت «استیو جابز» گرفته تا در حد انتظار ظاهر نشدن آمار فروش آیفون 5. دلیل دیگری هم که در فضای اینترنت بسیار نقل می‌شود این است که معرفی آیپد مینی موجب کاهش فروش آیپد و در نتیجه کاهش درآمد اپل به ازای فروش هر محصول شده است.

با توجه به بی‌ثباتی در بازار اپل، سقوط قیمت سهام از بعد دیگری هم برای آینده این کمپانی قابل توجه است: از آن‌جا که سیاست‌های اپل در طول چند سال گذشته تغییر مهمی نداشته است، شاید بتوان گفت رقبای این کمپانی بالأخره توانسته‌اند خود را شانه به شانه این غول فناوری جهان کنند. دلیل سقوط قیمت سهام هرچه که باشد، سرمایه‌گذاران اپل هم دارند به سرعت سهام این کمپانی را رها می‌کنند که نشان می‌دهد عاملی خارجی نیز در این میان وجود دارد.

برای اطلاع از چگونگی عملکرد اپل در سه‌ماهه آخر سال 2012، نیازی نیست زمان زیادی منتظر بمانیم. نشست درآمدی کمپانی در تاریخ 23 ژانویه برگزار خواهد شد و آن موقع خواهیم فهمید که آیا سرمایه‌گذارانی که سهام خود در اپل را فروخته‌اند پشیمان خواهند شد یا خیر.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13024 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/10/27 تعداد مشاهده: 1663
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ali 1391/10/27 14:30
ایول سافت گذر یکی از بهترین خبرهایی که می شد تو نت پیدا کرد همینه
آخ دلم خونک شد